Misslisibell

 Äcklig unge som borde leka med dockor istället för att sminka sig...

...Är exempel på kommentarer som dykt upp på hennes blogg och videos sen hon började. Till viss del håller jag med, som liten tycker jag egentligen inte att man ska sminka sig, speciellt inte till skolan, Men, Lisa är trots allt 13 år gammal.
Anledningen till att jag tar upp detta är då jag fick en fråga för ett bra tag sen om vad jag tycker om henne.
Och ja, vad tycker jag egentligen?
 
Om man säger såhär. Jag är inget fan av Lisa,visst hon är jättesöt och så vidare, men jag är fortfarande inget fan av henne. Ser henne alltså inte heller som en förebild, jag menar, hon är ju ett par år yngre än mig, men sen så känns det som om hon är förebild för tjejer i 10 års-åldern, inte min ålder. (HAHA, lät som om jag var jättegammal där). Men ja, jag tycker som sagt att hon är supersöt och duktig på det hon gör, hon har ju ändå hållt på med youtube ett bra tag och jag har inte riktigt koll, men tror hon har runt 200 000 prenumeranter, vilket är supernajs. Självklart följer jag henne på youtube, jag menar, hallå? vem gör inte? Kollar däremot inte så jätteofta på hennes video, likaså med hennes blogg.
 
Men ja, det var i alla fall lite om hur jag tycker om Lisa, hoppas ni gillade inlägget!