Om ni kollat på mina två ullareds hauls på youtube så vet ni vad jag köpte när jag och Reby var dit. Så då vet ni kanske också att jag köpte "blackhead killer" ansiktsmasker. Så idag var det dags för mig och mamma att testa dessa masker och se om de var bra eller inte. Jag har nämligen hört väldigt positivt om dessa.
Just nu sitter jag med masken på, har alltså inte tvättat av den än och kan inte säga vad den gav för resultat, men det jag KAN säga är att den tar ganska så lång tid på sig att torka. På förpackningen stod det 10 minuter, men tror att vi haft dem på närmare 15 minuter nu. Fast aja, det gör inte så mycket, faktist en ganska skön känsla att ha dem på, så jag klagar inte!
Nu ska vi fortsätta mysa lite, och sen är det dags att dra av detta knasiga glegget. Jag uppdaterar senare!
 
 

Lämna gärna en kommentar!